anonym
Když se řídíte předchozími body a nejste spokojeni s výsledkem, požádejte vyučujícího o pomoc.
Je možné, že se neučíte správně. Je potřeba vždy zvládnout jisté množství látky pamětně a také být schopni aplikovat některé metody a postupy na jiné situace případně porozumět souvislostem. To druhé se nemůžete naučit zpaměti. Vyučující nejlépe odhadne vaše slabiny a poradí metody jejich řešení. Nebojte se požádat vyučujícího o radu či pomoc obzvlášť v případě delší absence ze zdravotních důvodů. I když někteří z nás učí současně i přes 300 studentů, na tyto případy si vždy čas rádi uděláme.
Někteří žáci zřejmě neví, jak mají o pomoc vyučujícího požádat.
Pane profesore, byl byste tak hodný a někdy si na mě udělal čas? Paní profesorko, mohla bych se někdy přijít zeptat na....?
Samozřejmě rozhoduje i tón řeči. Ruce z kapes ven, nejíst.
Mohou nastat případy, kdy ani svědomitá práce žáka a pomoc učitele nevede ke kýženému hodnocení. Potom je třeba věc přijmout, různí žáci jsou talentovaní v různých oblastech.